Reklamasjon - Retur - Betalingsinformasjon

 

Angrefristen utløper etter 14 dager etter at du har mottatt varene. Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angreretten som gjelder. Du kan laste det ned angrerettskjemaet her

 

Ved bruk av angreretten må varen returneres uskadet i original emballasje og merkelapper kan ikke være fjernet. Varen skal være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Innen 14 dager etter mottatt retur vil pengene bli refundert. Om du velger å heve kjøpet i sin helhet blir hele beløpet ekskl. frakt/gebyr refundert. Dette forutsetter at du har handlet med kort og at varene er kommet tilbake til oss.

Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd). 

Ved retur vil pengene bli refundert innen 14 dager etter mottatt retur.

 

 

Uavhentede pakker

 

Det vil bli sendt en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke og hvis det fortsatt ikke pakken blir hentet innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. Dersom det er uavhentede eller ikke-betalte pakker vil du bli belastet 199,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med uavhentede pakken. Hvis du har valgt å hente pakken hos Skjult, vil det bli sendt en påminnelse dersom pakken ikke blir hentet.

 

 

Reklamasjon

 

Du er som kjøper ansvarlig for å sjekke om produktet er uskadet. Dersom du oppdager feil eller mangler, må dette meldes til kundeservice så snart mulig.  Send oss en e-post til: kundeservice@skjult.no eller ring oss på tlf. 90403911  for å få avtalt fri retur. SEND MED ORDREBEKREFTELSEN. Nytt eller tilsvarende produkt vil bli sendt så fort vi har mottatt produktet som er defekt. Alle eventuelle garantier gjelder i Norge. Tilbakebetaling av forhåndsbetalte beløp, inkl. frakt, ved reklamasjon, og ved heving av kjøp pga forsinket levering vil skje innen 14 dager .

 

Returadresse

Produktene som skal i retur sendes til følgende adresse:

Skjult AS
Langgt. 67
4306 Sandnes

 Husk å merke forsendelsen med navn og ordrenummer